Naszym celem nie jest wypunktowanie słabych stron. Koncentrujemy się zawsze na rekomendacjach, które pozwolą słabości zamienić w niepodważalne atuty. Prowadzona przez nas diagnostyka zostaje podsumowana w kompleksowym raporcie, zawierającym instrukcje w zakresie budowy i optymalizacji strony www.

 

 

Co zawiera nasz audyt?

Specjalizujemy się w przeprowadzeniu audytu w następujących obszarach: 

 

  • Analiza użyteczności strony - pozbądź się błędów użyteczności. W ramach audytu sprawdzamy m.in. intuicyjność Twojej strony, łatwość nawigacji oraz wdrożoną architekturę informacji. Weryfikujemy spójność przekazu oraz dostępność informacji.   Nasze rekomendacje umożliwią przeprojektowanie interfejsu Twojej strony zgodnie z oczekiwaniami jej użytkowników, czyli Twoich Klientów. Przyjaźniejszy interfejs to większa przyjemność korzystania z Twojej strony www.     
  • Analiza poprawności kodu strony - posługujemy się biegle językami programowania. Z łatwością wykryjemy słabe elementy kodu, zdiagnozujemy brakujące fragmenty oraz ujednolicimy jego strukturę. Zweryfikujemy kod pod kątem jego wydajności i skalowalności. Wskażemy jak poprawić jego jakość.   
  • Analiza widzialności strony w wyszukiwarkach - dostarczymy Ci kompleksowych informacji na temat aktualnej pozycji Twojej strony w wynikach organicznych, wraz ze wskazaniem, które mechanizmy determinują jej widoczność. Sprawdzimy, czy nad stroną nie wisi klątwa filtrów Google, a także ocenimy, czy dotychczas prowadzone działania SEO nie zaszkodziły Twojej stronie. Określimy w jakim stopniu www wykorzystuje swój potencjał w wyszukiwarce.     
  • Analiza dostępności strony dla osób niepełnosprawnych - weryfikujemy dostępność strony w oparciu o międzynarodowe standardy WCAG 2.0. Wskazujemy konkretne rozwiązania (m.in. kontrast, dobór kolorów witryny, czcionki, opis poszczególnych elementów na stronie, obsługa za pomocą klawiatury), które umożliwiają dostosowanie witryny do osób ze specjalnymi potrzebami. Funkcjonując w warunkach otwartych zasobów internetu, nie ograniczaj dostępu do swojej strony.     
  • Analiza słów kluczowych - słowo się rzekło, a słowo kluczowe…. zostało wpisane w wyszukiwarce. Jeśli prześledzisz frazy związane z Twoją branżą poszukiwane przez internautów, znajdziesz klucz do zwiększenia ruchu na swojej stronie. W poszukiwaniach z pewnością pomoże Ci raport stworzony na podstawie wyników audytu słów kluczowych. Wskażemy jaka moc drzemie w poszczególnych słowach. Sprawdzimy czy dobrze dobrałeś słowa na Twojej stronie. Zarekomendujemy wykorzystanie konkretnych fraz, z uwzględnieniem ich zagęszczenia i rozmieszczenia.   
  • Analiza wydajności strony - w której minucie kończy się Twoje opanowanie i spokój w oczekiwaniu na załadowanie strony? Przeprowadzony przez nas audyt wydajności zweryfikuje, czy Ty również poddajesz swoich klientów próbie cierpliwości. Audyt wskaże, które elementy wymagają poprawy, aby zapewnić lepszą szybkość witryny zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jaki mobilnych. W raporcie podsumowującym przeprowadzony audyt wypunktujemy listę rekomendowanych działań (m.in. optymalizacja obrazów, kompresowanie plików graficznych, dopasowanie rozmiaru do okna roboczego), które zapewnią lepszą wydajność Twojej witryny.
  • Audyt SEO - dostarczymy Ci kompleksowych informacji na temat optymalizacji Twojej witryny pod kątem wyszukiwarki Google. Wskażemy które elementy należy poprawić oraz w jaki sposób aby Twoja witryna osiągała lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

 

Kiedy przeprowadzić audyt?

Jeżeli uważasz, że Twoja strona internetowa nie spełnia celów, które przed nią postawiłeś. Przykładowo: nie generuje Klientów z Internetu, nie wpływa na zwiększenie poziomu sprzedaży lub zauważyłeś bardzo wysoki wskaźnik odrzuceń na stronie, to znaczy, że strona nie działa prawidłowo. Aby dowiedzieć się, jakie elementy wymagają poprawy, możesz zlecić wykonanie audytu strony. W ramach przeprowadzonego audytu otrzymasz pakiet technicznych informacji określających co wymaga poprawy/zmiany w Twoim serwisie. Będą to wskazówki techniczne, funkcjonalne oraz dotyczące użyteczności.

 

Skontaktuj się z naszym specjalistą

zadzwoń do nas

+48 666-172-777

+48 793-716-069