Wydajne i bezpieczne systemy CMS to nasza specjalność
Posiadamy autorski system CMS, który zapewnia dużą łatwość w zarządzaniu treścią na stronach internetowych. System jest bardzo intuicyjny i wydajny, a jego obsługa nie wymaga wiedzy z zakresu technologii informacyjnych. Każdorazowo dostosowujemy liczbę modułów do danej witryny. Nie chcemy obniżyć efektywności Twojej pracy nadmiernie nieuzasadnioną liczbą funkcjonalności. Dobrze wiemy, że więcej nie zawsze znaczy lepiej. Dlatego Twój CMS będzie zawierał tyle funkcji i aplikacji ile dokładnie jest potrzebnych. Pełna skalowalność systemu zapewnia jego elastyczność więc w każdym momencie możemy go rozbudować o dodatkowe moduły.
Zalety naszego systemu CMS:
- łatwy w obsłudze,
- wydajny,
- skalowalny,
- intuicyjny,
- zoptymalizowany pod SEO,
- możliwość pełnej personalizacji systemu,
- nieograniczona ilość dostępnych funkcjonalności,
- pełne wsparcie techniczne.
Dedykowany system CRM
Jeżeli chcesz zwiększyć wydajność i efektywność swoich pracowników, zachęcamy do wdrożenia naszego systemu CRM. System usprawnia proces obsługi klienta i umożliwia budowanie kompleksowej bazy wiedzy o partnerach biznesowych. CRM będzie wspierać Twoim pracowników w wykonywaniu codziennych obowiązków, takich jak planowanie pracy, utrzymanie regularnego kontaktu z klientem, czy zapewnienie terminowej obsługi posprzedażowej.
Zalety sytemu CRM
Wdrożenie systemu CRM zapobiega dublowaniu działań związanych z obsługą klienta, która występuje często w przypadku firm o rozbudowanym dziale handlowym. Wdrażając nasz system CRM zapewniasz bezpieczne gromadzenie danych oraz minimalizujesz ryzyko utraty danych razem z odejściem pracownika. Intuicyjny i wygodny system CRM ułatwia wdrożenie nowego pracownika do pracy i umożliwia ich szybkie usamodzielnienie się. Dodatkowo zwiększasz mobilność pracy, ponieważ z systemu CRM możesz korzystać za pomocą przeglądarki internetowej. Przyjazny i intuicyjny interfejs sprawia, że system CRM usprawnia prace zarówno handlowcom, ale także stanowi praktyczne narzędzie analityczne do prowadzenia oceny efektywności działu sprzedaży dla kadry zarządzającej.
Funkcjonalności systemu CRM
System CRM został wyposażony m.in. w następujące funkcjonalności:
- budowa bazy klientów,
- obsługa procesu sprzedażowego
- generowanie ofert, zapytań ofertowych, itp.
- precyzyjna wyszukiwarka,
- narzędzia analityczne do generowania statystyk,
- prowadzenie historii kontaktów,
- ustawienie przypomnień o zbliżających się wydarzeniach,
- prowadzenie dokumentacji księgowej,
- automatyczne wystawianie faktur,
- generowanie raportów sprzedażowych,
- generowanie druków przelewu.
Budujemy w pełni skalowalne rozwiązania, które z łatwością można dostosować do zmieniających się potrzeb biznesowych. Nasz system CRM to pakiet zintegrowanych aplikacji, które skutecznie obsługują proces utrzymania relacji z klientami.