Oferujemy kompleksową usługę pozycjonowania stron, która oparta jest na przemyślanej strategii zwiększenia widoczności strony w Internecie. Nie ograniczamy naszych działań SEO tylko do walki o pierwsze pozycje. Zapewnienie bezpieczeństwa, stabilności oraz wysokiej jakości strony to czynniki, które są dla nas równie istotne, co widoczność strony w wynikach wyszukiwarki.
Zakres działań SEO
Proces pozycjonowania obejmuje następujące elementy:
1. Wstępny audyt strony i audyt SEO;
2. Analiza konkurencji w internecie;
3. Optymalizacja strony pod konkretne słowa kluczowe;
4. Działania zwiększające popularność strony w Internecie (pozyskiwanie linków, generowanie treści, promocja w mediach społecznościowych, linki sponsorowane, content marketing, itp.).
Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu zarówno mikroprzedsiębiorstw jak i dużych serwisów oraz portali branżowych. W zależności od specyfiki branży oraz zdefiniowanej grupy odbiorców, dobieramy strategie pozycjonowania lokalnego lub szerokiego. Wykorzystujemy szerokie pakiet narzędzie, dzięki czemu prowadzone przez nas działania SEO są w pełni naturalne i powodują zwiększenie popularności strony wśród pożądanej grupy odbiorców.
Dlaczego warto pozycjonować stronę www?
Decydując się na działania SEO, ułatwiasz swojej stronie osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce. Dzięki temu możesz osiągnąć m.in. następujące korzyści:
- pozyskanie dużego ruchu na stronie www,
- zdobycie klientów o określonych potrzebach i preferencjach zakupowych,
- wysoki poziom konwersji w sklepie internetowym, która oznacza wysoką sprzedaż,
- kreowanie marki w Internecie,
- łatwe dotarcie do klientów z nowych rynków,
- uzyskanie przewagi nad konkurencją,
- zwiększenie świadomości konsumentów dot. oferowanych produktów i usług.
Dla nas pozycja nie jest celem samym w sobie. Wszystkie nasze działania marketingowe bardzo mocno osadzamy w realiach biznesu, dzięki czemu możesz osiągać określone cele biznesowe. Dokładnie kalkulujemy jaka strategia będzie dla Ciebie opłacalna. Jeżeli wysokie pozycje nie przekładają się na konwersję, to znaczy, że należy raz jeszcze opracować strategie obecności firmy w internecie.