Marketing wielokanałowy
Korzystamy z szerokiego pakietu narzędzi marketingowych, które multiplikują osiągany przez nas efekt. Social media marketing, link building, marketing szeptany, remarketing, SEO, content marketing, marketing wirusowy, e-mail marketing, linki sponsorowane AdWords – to tylko przykładowe działania, które możemy ująć w strategii promowania Twojej firmy.
W oparciu o zaawansowane narzędzia analityczne przeprowadzamy szczegółowe segmentacje rynku oraz analizy jego potencjału marketingowego. Dodatkowo będziemy monitorować Twoją markę w Internecie i raportować o skuteczności wykonywanych przez nas działań.
Narzędzia marketingu internetowego
Ogromna dywersyfikacja narzędzi marketingowych pozwala na osiągniecie nawet najbardziej ambitnych rezultatów. Aby jednak wykorzystać ten potencjał, należy wykazać się dużą wiedzą oraz szybką adaptacją do zmian, jakie zachodzą w branży marketingowej. W naszej strategii marketingu zintegrowanego korzystamy z pakietu następujących narzędzi, które odpowiednio dobieramy do potrzeb i oczekiwań Klienta.
Pozycjonowanie lokalne
Zapewniamy wysoką widoczność strony w wyszukiwarce na frazy związane z lokalnymi produktami lub usługami. Ten rodzaj promocji jest bardzo skuteczny w przypadku promocji w przypadku małych i średnich firm, które nastawione są głównie na lokalnego odbiorcę. Więcej o pozycjonowaniu lokalnym
Optymalizacja strony internetowej (SEO)
To nic innego jak modyfikacja kodu źródłowego strony, aby zapewnić stronie szybkie ładowanie, przejrzystą architekturę informacji oraz pełną dostępność strony zarówno dla użytkowników mobilnych jak i stacjonarnych. Dokonujemy kompleksowych działań, które mają na celu optymalizację kodu strony, treści, grafiki, słów kluczowych oraz strukturę linków wewnętrznych.
Kampanie Content Marketingowe
Generowanie dobrej jakości treści, które budują ekspercki profil firmy oraz zwiększają zaufanie do marki. Tworzymy artykuły specjalistyczne i sponsorowane, teksty marketingowe na strony internetowe, treści newsletterów oraz każdy inny rodzaj contentu. Więcej o content marketingu
User Experience (UX) oraz Search Experience Optimisation (SXO)
Specjalizujemy się w tworzeniu użytecznego design, który przyciąga uwagę, angażuje i wzbudza pozytywne skojarzenia z marką. Dokonujemy audytu strony pod kątem jej zgodności z zasadami UX oraz usability oraz modyfikujemy stronę, aby zwiększyć poziom konwersji.
Kampanie CPC (reklama płatna, Google AdWords)
Prowadzimy płatne kampanie linków sponsorowanych, dzięki którym Twoja strona w szybki sposób pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwarki.
ePR (Public Relations w Internecie)
Współpracujemy z dziennikarzami oraz poczytnymi serwisami internetowymi, aby zapewnić Ci wielkokanałową promocję i dotarcie do szerokiego grona odbiorców
Buzz marketing (marketing szeptany)
Sprawdzamy gdzie pojawiają się informacje o Twojej firmie i wystawiamy jej pozytywne opinie oraz rekomendacje. Promujemy Twoje produkty i usługi na forach internetowych oraz pomagamy użytkownikom odpowiadając na ich pytania związane z użytkowaniem produktu, podkreślamy zalety produktu. Więcej o marketingu szeptanym
Social media marketing
Prowadzimy kampanie w mediach społecznościowych, które zwiększają zasięg odbiorców i przekładają się na osiąganie konkretnych biznesowych.
E-mail marketing
Jest to jedna z najskuteczniejszych metod dotarcia do klient. Nasze kampanie e-marketingowe odznaczają się wysoką konwersją i umożliwiają wdrożenie programów lojalnościowych, przeprowadzenie badań marketingowych oraz działań PR.
Remarketing
Umożliwia zindywidualizowanie reklamy oraz targetowanie do konkretnej grupy odbiorców, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę lub sklep internetowy. Prowadzimy kompleksowe kampanie RLSA (Remakreting List for Search Ads), które nastawione są na precyzyjne dopasowanie przekazu reklamowego do wybranych odbiorców.
Analityka ruchu i konwersji
Prowadzimy stałą analizę ruchu na stronie oraz poziomu konwersji. Wszystko po to, aby maksymalizować skuteczność naszych strategii marketingowych i zapewnić pełną przejrzystość zrealizowanych przez nas działań.
Link building
Realizujemy strategie link buildingu, oparte na pozyskiwaniu linków wysokiej jakości. Dbamy o bezpieczeństwo prowadzonych działań i zapewnienie długofalowych efektów link buildingu.
Reklama w mapach Google
Wykorzystujemy mapę Google do zwiększenia widoczności Twojej strony w internecie. Odpowiednio konfigurujemy mapę na stronie internetowej, aby wygenerować dodatkowe wyświetlenia strony internetowej.
Pozycjonowanie szerokie
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu serwisów metodą long tail. Potrafimy skutecznie zwiększyć widoczność strony na bardzo dużą liczbę niszowych słów i fraz kluczowych. Dzięki temu zwiększamy sprzedaż w sklepach internetowych oraz konwersję w serwisach branżowych. Więcej o pozycjonowaniu szerokim
Influencer marketing
Zwiększamy popularność marki i produktów, dzięki zaangażowaniu blogerów i vlogerów. Wykorzystujemy potencjał opinii i rekomendacji do tworzenia autentycznych przekazów marketingowych.
Video marketing
Budujemy trwałe relacje z odbiorcami, korzystając z licznych narzędzi videomarketingu, takich jak filmy instruktażowe, wywiady z ekspertami, webinary czy animacje.